Pages

17 Ocak 2010 Pazar

3-5 filan işte

Herkesin her gün görüp farkına varamadığı şeyler vardır de mi? Örneğin yoğun yapılaşmanın olduğu bi yerde yaşıyorsanız (bkz:ben) yolunuz üstündeki evlerin 2. ve yukarı katlarını bir kere dahi başınızı kaldırıp görmemişinizdir. Veya günde en az 3 kere alışveriş yaptığınız bakkalın çenesinin altındaki beni, veya günlerdir beraber vakit geçirdiğiniz kankanızın büyüüüük derdi…. Hepsi fark edilmeyenler listesinde.

İşte bende bu açıktan yararlanıp hemen konuya giriyorum…
Rakamlar ne ilginç değil mi? Hepsinin bir ayrı yani var. Hepsi ayrı bir mana içeriyor, tamamen farklı dünyalar, farklı duygular var hepsinde. Biri diğerinin yerini tutmuyor, hepsinin ayrı bir seveni var.


condemnedtorocknroll.files.wordpress.com adresinden alındı

Mesela ben 4 cüyüm uzun senelerdir. İlkin soğuk gelmişti bana biraz. Öyle sert köşeleri, içindeki o gereksiz boşluk, ona karşı olan güvenime set çekmişti. Seviyeli durdu zaten bana biraz. 7 ile çok alakasızlar belki de ondan. Ha tabi ben önceleri 7 yi daha çok severdim onu söylemem lazım size ilkin. Bana çok büyük kıyakları olmuştu kendisinin. O çatısının altında az zaman geçirmedim, o eğri gövdesine yaslanıp az türkü tutturmadım. Fakat bana tam zamanında öyle bir kelek yaptı ki, inanır mısın cancağızım ağzım açık, bakışım donuk kaldı. Bir gün 3-4-5 filan birkaç arkadaşımlar bir de onu görmeyeyim mi? Hem de tam 6 dan sonra. E tabi şaşırdık, afalladık ilkin. Hatta bu olayı 3 akşam birkaç saat kahvede tartıştığımızı hatırlarım.  Fakat bua da alıştım zamanla. Artık rastlaşınca “Merhaba, merhaba” o kadar. Kadim dostluklar da 1 yere kadarmış anladım. Fakat asıl yandığım kendisinde pek mühim sırlarım kaldı. Yitikler listesinde 7 nin aldıkları pek bi kabarık bende. Neyse…..Ne demişler, ne dostlukta ne düşmanlıkta uçta olma. Hepsinde az da olsa bir mesafe bırak ki can dostun bir gün düşmanın, azılı düşmanın da bir gün canciğer arkadaşın olabilir.


www.westga.edu adresinden alındı

Farklı zamanlarda farklı dostluklarım farklı bağlantılarım oldu farklı sayılarla. 9 un yeri örneğin pek mühimdir bende. 10 dan daha da büyük görürüm kendisini nedense. Aynı şey 99 için de geçerli. Yani 100 den büyüktür aslında. 11 bi şapşal durur her daim. 12 ise hem civarındakilerinde pek bi şahsiyetlidir açıkçası. 19 un sağı solu pek belli olmaz. Hayatta hep yalnız takılır… Beklerim ki 19 ve 23 yalnız ölürler zaten. Neden mi? Neden diye sormayın. Neden diye soran, olmaz demişler de ondan…

17 bi itici bi garip geldi bana. Teşriki mesailerimizde az karşıma çıkan, bir kendini beğenmişten başkası değildi doğrusu. Usuldan halleder işini. Örneğin alışverişlerde ya 20 ya 15 olur, hiç göstermez kendini. Artık bilmem belki sosyal itibarsızlığından, belki de kendini beğenmişliğinden insan içine çıkmaz. Fakat beni anlamadı zanneder ki gözü şöhrettedir. Bilmez ki şöhret afettir.

                Hepsinin bir ayrı yeri var bende. Şimdi devam etsem inan üst komşum 1000 e kadar varırım. Amma bu kadarı kâfi. Eğer sıkılmazsan yarın ayrı vakit gel devam edelim. Sen de anlatırsın hem bana arkadaşlarını.

4 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. 0 (sıfır) çok felsefik! (tanıma gel)ama rakı sofrasından, sevgi dile getirmeye çalışan kısa mesajlara kadar her yere meze oldu garip.

    6812 vardır benim için. Küsürat sallayacaksam bunu sallarım genelde. Belli bir sebebi yok. Attığım küsüratın çoğu bu olunca ilgimi çekti.
    Ama şimdi fark ettim ki, gayet insansı bir sayıymış.
    Koydum üstüste, insan silüeti çıktı,(hem değerleri hem şekilleri itibaryla) tuhaf.

    6 kafa (saçı bile var)
    8 göğüs
    1 bel
    2 işte bu pek uymasa da kalça bacak ayak filan
    Belki daha uyanı vardır. Kasmadım.

    Ayrıca, yorum düzeltmeye imkan tanımayan google'ı kınıyorum.

    YanıtlaSil
  3. çok hoş bi yazı, hakikaten. okuttu kendisini.

    YanıtlaSil

Bununla alakalı yazılar

Related Posts with Thumbnails