Pages

8 Aralık 2009 Salı

Hayata iz bırakmak

Aslında ne tür şeyler yazdığım belli ama cümb'ün istikrarlı şiir antolojisi tadındaki yazıları ve birkaç gündür çektiğim fiziksel acı beni aşağaıdaki satırlara azmettirdi.


Gecem gündüzüme uymaz ve ben kendime gelemezken,

Ölümün dostu uyku da tutmuyor artık kolumdan.

Aklım loş bir düşünce denizine dalıyor,

Kindar televizyon ışığının altında.

Tatlı anıların, tuzlu acılara kesinlikle karışmadığı farazi sulardayım.

Sorular sıraya giriyor artarda,

Ben ben miyim?

Düşüncem varlığımın kanıtı mı?

Yoksa kendi muhakememi kanıt yetersizliğinden mi erteliyorum hep?

Ne yaptım şimdiye kadar en azından kendim için?

Sonra istediğim sorudan başlıyorum,

Ama hiçbirini istemediğim ortaya çıkıyor.

Tek tesellim kalın camlı gözlüğüm.

Ne bulduysam erinmeden okuduğumun delili.

Ha birde eski kalemim var.

Ama okuduklarımı unutuyor, yazdıklarımı bulamıyorum.

Sahi yazdıklarım neredeler?

Uçsuz bir dolabın bucaksız, nahiyesiz, kasabasız bir köşesinde.

Sonra mırıldanarak uyanıyorum karamsar rüyamdan.

Hala umudum var en azından elimde.

Otobüsteki o tek boş koltuk hala bana bakıyor,

Ve kenar mahallenin güzeli gülümseyerek beni davet ediyor yanına,

Ama ayakta duruyorum ben yine de,

Yalnızlığımı sadece kendimle paylaşarak.

Bir durak önce iniyorum tek vesaitimden.

Ve yalınayak yürüyorum karda.

Ve ölüm beni bir kuytuya çekmeden önce dönüp bakıyorum arkama.

Ayaklarımı sürümüşüm, izlerim derin ve kalıcı.

Sonra mecburi yönüme gidiyorum gönül rahatlığıyla.

Ve ben uzaklaştıktan sonra kar tekrar bastırıyor,

Ve izler kapanıyor…


2 yorum:

  1. sipahi bu acıların hepsini çekmiş olamazsın... olmamalısın :D

    şaka bi yana tabi...bu video sipahiye ve tüm acı çekenlere gelsin :D

    http://www.timsah.com/Koca-Kafalar-Acilarin-Cocugu-Emrah-Bebek-Ve-Annesi-ve-Nuri-Alco/ZTMddzKGOAa

    dediğim gibi şaka bi yana...

    YanıtlaSil
  2. yukarıda ne yazıyor fiziksel acı karnıma ağrı durdu uyuyamadım

    YanıtlaSil

Bununla alakalı yazılar

Related Posts with Thumbnails