Pages

29 Aralık 2009 Salı

Yar






Bir gün kendimi bir uçurumun kenarında buluverdim halbuki oraya gelmemek için başta çok çabalamıştım kabak tekerleri olan bir arabanın yokuşta patinajı gibi.. aşağıya doğru baktım cennete benzer bir yer vardı.. yemyeşil bir vadi içinde meyden ırmaklar güzel kokular hoş sadalar.. kendimi bırakasım geldi bırakmayayım dedim fakat gözümü açtığımda yolu yarılamıştım oda ne bir anda bir olgu asıldı beni asılı kaldım yüzükoyun.. kimdi bu beni asılan yada neydi bir an şaşakaldım uçurumun yarı yolunda öylece.. yahu dedim nedir bu beni tutan kimdir bıraksa ya beni ne güzel cennete gidiyorum, fesuphanallah o ipte nerde çıkmıştı tanıdık bildik bir şeydi aslında bu beni asılan ama neydi yada kimdi.. kafamı çevirmek istemiyordum çevirdiğimde yukarı doğru çıkmak için dua ediceğimi hissettim fakat insan cennet gibi bir şeyden uzak kalmak oraya giden yolu yarılamışken geri dönmek istermiydi?.. Allahım bu nasıl bir tezattı.. Anlamsızlaştım bir anda başladım gözyaşı dökmeye Hiç mi değerim yok Allahım hiçmi sevmiyorsun beni en azından sevdiğin kulların hürmetine ya Rabbi bir yol göster bana ya yemyeşil vadiye ineyim yada yukarı o bilmediğim beni kendine çeken şeye döneyim çünkü beni ısrarla bırakmıyor ben aşağı doğru yönelmeye çalıştıkca o yukarı doğru daha kuvvetli asılıyor.. sonra bana bir şeyler geldi dokundu şöyle bir sallandım titredim sonra… bir şeyler daha sanki hepsi beni yukarı itiyordu yahu ne oluyor? Bırakın beni nedir bu kadar güzel bir şeyden alıkoyan nedir… aradan günler geçti açlık susuzluk aldı yürüdü atlarken sırtımda olan heybemde olan bir dilim ekmekle bir yudum suyu içtiğimde geri çıkardım bir daha denedim bir daha ve girdiği gibi çıktı neden bünyem kabul etmiyordu peki? Hala dönüpte bakmamıştım yukardan beni tutana.. sonra tanıdığım sesler geldi yapma gel geri yapma bu seslerin dost ses olduğunu biliyordum fakat yinede dönüp bakmıyordum ben vadiye odaklanmıştım oraya inecektim… sonra gözyaşlarım sel oldu neden dedim boğuk sesimle artık rengim solmaya başlamıştı.. yahu bu böyle olmuyacak bir döneyimde bakayım beni tutana diye düşündüm, bir baktımki asıl cennete yolu gösteren bana tutuyor beni! Allahu ekber!! bana cennetin yolunu gösteren neden beni cennete inecekken tutsun ki? Şu aşağıdaki cennete bir daha dönüp baktım fakat oda ne bakmamla gözlerimi uçurumun başına çevirdim çek beni dercesine gözlerle çünkü o yemyeşil vadi kopkor bir ateş olmuştu cennetin yolunu bana gösteren oranında aslında cennetten kovulmuşun gösterdiği yalan cennet olduğunu anlatmıştı gözleriyle.. beni tutan asıl beni yukarı elimi bırakma sımsıkı tut ne olur! Yalancı yarlara, yalancı y’arlara yönelmemize izin verme.. Düşmek istemiyorum süslenmiş boyanmış cennet görünümlü ateş kazanına.. beni bırakma bizi bırakma elimizi bırakma bembeyaz sancak altında beraber yürüyelim cennetin doğrultusuna..




1 yorum:

Bununla alakalı yazılar

Related Posts with Thumbnails